افغانستان تسلیت / نمایشگاه فرش Ùˆ تابلو فرش در سنندج / پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی .

وزیر کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه قربانیان بی دفاع فاجعه انفجار در مسجد سیدآباد شهر قندوز واقع در شمال شرقی افغانستان، . رئيس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان کشته شدن فهیم دشتی، سخنگوی نیروهای جبهه مقاومت در پنجشیر و ژنرال صاحب عبدالودود زره در حمله طالبان را . شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه.

پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . سازمان فرهنگ Ùˆ ارتباطات اسلامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را from media.hawzahnews.com
2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. این جنایت که با هدف اختلاف . پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله . داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه .

وزیر کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه قربانیان بی دفاع فاجعه انفجار در مسجد سیدآباد شهر قندوز واقع در شمال شرقی افغانستان، .

سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. این جنایت که با هدف اختلاف . داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله . بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . رئیس جمهور در پیامی‌با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، تاکید کرد: در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن. وزیر کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه قربانیان بی دفاع فاجعه انفجار در مسجد سیدآباد شهر قندوز واقع در شمال شرقی افغانستان، . سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. رئيس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان کشته شدن فهیم دشتی، سخنگوی نیروهای جبهه مقاومت در پنجشیر و ژنرال صاحب عبدالودود زره در حمله طالبان را . پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم.

پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . وزیر کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه قربانیان بی دفاع فاجعه انفجار در مسجد سیدآباد شهر قندوز واقع در شمال شرقی افغانستان، . سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. پیام تسلیت حضرت آیت‌الله سیستانی در پی درگذشت علامه سید علی عبدالحکیم صافی. اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را با ملت افغانستان و خانواده این شهدای مظلوم اعلام می‌دارم و از خداوند سبحان برای .

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران- نماینده ویژه جمهوری
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران- نماینده ویژه جمهوری from mfa.gov.ir
این جنایت که با هدف اختلاف . پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله . پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . رئيس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان کشته شدن فهیم دشتی، سخنگوی نیروهای جبهه مقاومت در پنجشیر و ژنرال صاحب عبدالودود زره در حمله طالبان را . رئیس جمهور در پیامی‌با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، تاکید کرد: شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را با ملت افغانستان و خانواده این شهدای مظلوم اعلام می‌دارم و از خداوند سبحان برای .

رئيس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان کشته شدن فهیم دشتی، سخنگوی نیروهای جبهه مقاومت در پنجشیر و ژنرال صاحب عبدالودود زره در حمله طالبان را . اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را با ملت افغانستان و خانواده این شهدای مظلوم اعلام می‌دارم و از خداوند سبحان برای . پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله . رئیس جمهور در پیامی‌با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، تاکید کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن. وزیر کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه قربانیان بی دفاع فاجعه انفجار در مسجد سیدآباد شهر قندوز واقع در شمال شرقی افغانستان، . 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. این جنایت که با هدف اختلاف . پیام تسلیت حضرت آیت‌الله سیستانی در پی درگذشت علامه سید علی عبدالحکیم صافی.

در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن. پیام تسلیت حضرت آیت‌الله سیستانی در پی درگذشت علامه سید علی عبدالحکیم صافی. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. این جنایت که با هدف اختلاف . اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را با ملت افغانستان و خانواده این شهدای مظلوم اعلام می‌دارم و از خداوند سبحان برای .

شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. مرگ گربه مشهور ایاصوفیه Ùˆ تسلیت استاندار استانبول - BBC
مرگ گربه مشهور ایاصوفیه و تسلیت استاندار استانبول - BBC from ichef.bbci.co.uk
در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن. پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی . داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. رئیس جمهور در پیامی‌با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، تاکید کرد: سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله . اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را با ملت افغانستان و خانواده این شهدای مظلوم اعلام می‌دارم و از خداوند سبحان برای .

پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله .

سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را . بدین‌وسیله مراتب تسلیت و غم‌شریکی خود را به بسته‌گان قربانیان حادثه . رئیس جمهور در پیامی‌با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، تاکید کرد: شهادت شیعیان افغانستان در انفجار مسجد قندوز را به ملت د افغانستان و مسلمانان جهان تسلیت می گویم. پیام تسلیت حضرت آیت‌الله سیستانی در پی درگذشت علامه سید علی عبدالحکیم صافی. این جنایت که با هدف اختلاف . در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن. وزیر کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه قربانیان بی دفاع فاجعه انفجار در مسجد سیدآباد شهر قندوز واقع در شمال شرقی افغانستان، . 2.9 هزار بازدید 2 ماه پیش. رئيس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان کشته شدن فهیم دشتی، سخنگوی نیروهای جبهه مقاومت در پنجشیر و ژنرال صاحب عبدالودود زره در حمله طالبان را . سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله .

افغانستان تسلیت / نمایشگاه فرش Ùˆ تابلو فرش در سنندج / پیام تسلیت شورای علمای شیعه ی افغانستان به مناسبت در گذشت آیت الله العظمی .. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار پیامی درگذشت «صبغت الله مجددی»، رئیس جمهور اسبق افغانستان را تسلیت گفت. رئيس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان کشته شدن فهیم دشتی، سخنگوی نیروهای جبهه مقاومت در پنجشیر و ژنرال صاحب عبدالودود زره در حمله طالبان را . در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن. سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در پی وقوع زمین لرزه در ایران و عراق طی پیامی به نمایندگی از ملت و دولت افغانستن، مراتب تسلیت و غم شریکی خود را .

سفارت و نماینده‌گی‌دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در اتریش وقوع حادثه افغانستان. این جنایت که با هدف اختلاف .